Regionale Welpendag

06 okt 2024

Op zaterdag 26 oktober is het Regionale welpendag. Dit betekent dat alle welpen uit de regio met elkaar een groot spel gaan spelen.

De emoties uit de film Binnenstebuiten zijn hun herinneringen kwijt, waardoor ze niet meer weten dat ze vrienden zijn. Riley vraagt of jullie willen helpen de herinneringen terug te vinden.

Dit jaar is het in Puyenbroeck (Wachtebeke) te doen. Jullie worden daar om 10.00u verwacht en het duurt tot 15.00u. Aanmelden doe je door een berichtje via de mail te sturen naar welpen@scoutingaxel.nl  Doe dit liefst nu meteen, zodat de regio weet met hoeveel welpen wij komen.
We hebben voor de heen- en terugreis vervoer nodig van de ouders. Geef daarom bij de aanmelding meteen aan welke rit je kunt rijden. De keuze is rijden om 9.30u vanaf het scoutinggebouw naar Puyenbroeck of om 15.00u vanaf Puyenbroeck naar het scoutinggebouw in Axel. De uiteindelijke indeling ontvangen jullie nog.

De welpen nemen het volgende mee:

• uniform, das en je stevige waterdichte scoutingschoenen heb je aan
  • afhankelijk van het weer heb je ook een warme trui aan of bij je
  • rugtas met regenpak
  • fles water, pakje limonade/sap (als je dat wil) en een lunchpakket