Speculaaspoppen bestellen

27 sep 2024

Lekker, speculaaspoppen smullen voor Scouting Axel!

Het is weer de tijd van het jaar. Sinterklaas is alweer onderweg naar Axel en zijn boot is, behalve natuurlijk met cadeautjes, tot de rand toe gevuld met de lekkerste speculaaspoppen.

Geniet ook nu weer met Sinterklaas van een traditioneel kwaliteitsproduct door een echte bakker gebakken. Deze grote speculaaspoppen van 250 gram per stuk zitten allemaal in een eigen doosje en zijn te koop voor slechts €3,60 per stuk.

De opbrengst van deze lekkernij is voor een geweldig goed doel: de scoutinggroep van je eigen kind!

Hoe je aan die heerlijke speculaaspoppen komt? Heel simpel. Bestel al je speculaaspoppen bij de Poppenpiet van Scouting Axel via deze link:

Onze leden en jullie als ouders zijn de beste reclame voor onze groep en daarmee meteen ook de beste verkopers van die heerlijke speculaaspoppen. Want hoe meer jullie er zelf kopen en ook verkopen, hoe leuker het is voor je eigen kind. De opbrengst van deze actie gaat namelijk rechtstreeks naar de speltakken die er naar eigen inzicht iets leuks mee mogen doen.

Dus kom in actie: vraag het de buren, je vrienden, familie, je baas. Geef iedereen die je kent bovenstaande link van onze webshop door en vraag ze vriendelijk en met overtuiging dit jaar heerlijke speculaaspoppen van Scouting Axel te bestellen. In de webshop betaalt iedereen de eigen bestelling, dus lekker handig ook.

De vracht komt half november aan wal en kan uiterlijk op 30 november worden opgehaald bij het scoutinggebouw.

Dus tellen en bestellen maar!!